Twój zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów sklepu internetowego (Allegro i innych marketpleces)
- Kompleksowa obsługa złożonych zamówień
- Doradztwo w zakresie doboru części samochodowych
- Tworzenie opisów produktów i wprowadzanie do systemu CMS
- Dobór nowych produktów do sklepu
- Optymalizacja ofert wg parametrów Allegro i innych platform sprzedażowych
- Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
- Przestrzeganie i realizowanie określonych standardów w zakresie obsługi Klienta
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych
- Doświadczenie w obsłudze sprzedaży internetowej
- Komunikatywność i nastawienie na Klienta
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę/ B2B
- Wynagrodzenie oparte na podstawie i premii
- Pracę w ciekawym projekcie ecommerce - rozwój multibrandowego sklep internetowy z oryginalnymi częściami samochodowymi www.pgdczesci.pl, kilkanaście kont na Allegro i rozwój sprzedaży na inne marketplaces
- Pracę z kilkunastoma markami renomowanych, oryginalnych części
- Działania na dużej skali – aktualnie mamy w ofercie ponad 25 000 produktów i baza rośnie
- Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
- Dofinansowane karty Benefit MultiSport
- Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- Super oferta pracownicza! - zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
- Bezpłatną naukę języka angielskiego i/lub niemieckiego z platformą eTutor