Standardy
Proponujemy Klientom telefoniczne umawianie terminu wizyty, aby ustalić najdogodniejszy czas dla Klienta. Obsługę serwisową rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej, aby ustalić szczegółowy zakres naprawy, czas realizacji wraz z precyzyjnie określonym terminem odbioru samochodu oraz kosztami. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela samochodu.
Rozwiązania w zakresie obsługi serwisowej
- Przeglądy techniczne
- Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- Montaż akcesoriów (alarmy, haki, zestawy głośnomówiące, itp.)
- Serwis ogumienia
- Możliwość udostępnienia samochodu zastępczego
- Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
- Interaktywna recepcja serwisowa
- Internetowe zamawianie usług
- Całoroczna myjnia ręczna
Oferta serwisowa dla firm
Dla firm użytkujących samochody marki Hyundai mamy specjalną ofertę współpracy. Z każdym Klientem warunki współpracy uzgadniamy indywidualnie.
Dla ułatwienia kontaktów i współpracy z firmami wyznaczyliśmy specjalną osobę, przedstawiciela handlowego serwisu, który kompleksowo opiekuje się Klientami serwisu i realizacją obsługi serwisowej.
Rozwiązania serwisowe dla firm
- Długoterminowe umowy serwisowe
- Możliwość odbioru samochodu od Klienta
- Ewidencja kosztów obsługi pojazdów (przesyłanie raportów i faktur za dany okres)
- Ryczałtowe rozliczanie przeglądów i napraw
- Samochody zastępcze
- Całodobowa opieka techniczna
Badania zadowolenia Klientów z obsługi serwisowej
Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie kontaktujemy się telefonicznie, aby zapytać o wrażenia z ostatniej wizyty. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać oczekiwania naszych Klientów.