Serwis

Standardy
Proponujemy Klientom telefoniczne umawianie terminu wizyty, aby ustalić najdogodniejszy czas dla Klienta. Obsługę serwisową rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej, aby ustalić szczegółowy zakres naprawy, czas realizacji wraz z precyzyjnie określonym terminem odbioru samochodu oraz kosztami. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela samochodu.

Rozwiązania w zakresie obsługi serwisowej

  • Przeglądy techniczne
  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
  • Montaż akcesoriów (alarmy, haki, zestawy głośnomówiące, itp.)
  • Serwis ogumienia
  • Możliwość udostępnienia samochodu zastępczego
  • Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
  • Interaktywna recepcja serwisowa
  • Internetowe zamawianie usług
  • Całoroczna myjnia ręczna

Oferta serwisowa dla firm
Dla firm użytkujących samochody marki Hyundai mamy specjalną ofertę współpracy. Z każdym Klientem warunki współpracy uzgadniamy indywidualnie.
Dla ułatwienia kontaktów i współpracy z firmami wyznaczyliśmy specjalną osobę, przedstawiciela handlowego serwisu, który kompleksowo opiekuje się Klientami serwisu i realizacją obsługi serwisowej.

Rozwiązania serwisowe dla firm

  • Długoterminowe umowy serwisowe
  • Możliwość odbioru samochodu od Klienta
  • Ewidencja kosztów obsługi pojazdów (przesyłanie raportów i faktur za dany okres)
  • Ryczałtowe rozliczanie przeglądów i napraw
  • Samochody zastępcze
  • Całodobowa opieka techniczna

Badania zadowolenia Klientów z obsługi serwisowej
Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie kontaktujemy się telefonicznie, aby zapytać o wrażenia z ostatniej wizyty. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać oczekiwania naszych Klientów.


Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy Al. Powstańców Śląskich 22, 30-570 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.

Kraków
al. Powstańców Śląskich 22

Salon: tel.: 12 252 00 50
Serwis: tel.: 12 252 00 55

Kraków
Jasnogórska 60

Salon: tel.: (12) 662 00 50
Serwis: tel.: (12) 662 00 55
Części: tel.: (12) 662 00 53

Warszawa
Krasnobrodzka 5

Salon: tel.: (22) 510 00 50
Serwis: tel.: (22) 510 00 55
Części: tel.: (22) 510 00 53