Jazda testowa Zapytaj o ofertę Dostępne od ręki

Standardy
Proponujemy Klientom telefoniczne umawianie terminu wizyty, aby ustalić najdogodniejszy czas dla Klienta. Obsługę serwisową rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej, aby ustalić szczegółowy zakres naprawy, czas realizacji wraz z precyzyjnie określonym terminem odbioru samochodu oraz kosztami. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela samochodu.

Rozwiązania w zakresie obsługi serwisowej

Oferta serwisowa dla firm
Dla firm użytkujących samochody marki Hyundai mamy specjalną ofertę współpracy. Z każdym Klientem warunki współpracy uzgadniamy indywidualnie.
Dla ułatwienia kontaktów i współpracy z firmami wyznaczyliśmy specjalną osobę, przedstawiciela handlowego serwisu, który kompleksowo opiekuje się Klientami serwisu i realizacją obsługi serwisowej.

Rozwiązania serwisowe dla firm

Badania zadowolenia Klientów z obsługi serwisowej
Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie kontaktujemy się telefonicznie, aby zapytać o wrażenia z ostatniej wizyty. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać oczekiwania naszych Klientów.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe