Akcje serwisowe

Praktycznie każdy producent prowadzi co jakiś czas tzw. akcje naprawcze mniej lub bardziej istotnych elementów samochodu. Osoby, które odwiedzają Autoryzowane Stacje Obsługi regularnie, właściwie nic nie muszą w tym zakresie robić. Jeśli jednak serwisujesz swój pojazd poza ASO, warto sprawdzić, czy auto nie jest objęte akcją.

Dlaczego prowadzi się akcje serwisowe?
Choć każde auto jest testowane przed wypuszczeniem do produkcji, dopiero pokaźna grupa klientów i eksploatacja w rzeczywistych, różnorodnych warunkach sprawia, że od czasu do czasu wychodzą na jaw rzeczy, które można by jeszcze poprawić. Dlatego też praktycznie wszyscy producenci co jakiś czas wzywają swoich klientów do serwisu na drobne naprawy lub profilaktyczne wymiany niektórych elementów. Jeśli sprawa jest wyższej wagi, dostają listowne lub telefoniczne zawiadomienia o prowadzonej kampanii. Jednak nie zawsze tak się dzieje.

Dlaczego nie każdy zostanie powiadomiony?
Są osoby, które nie odwiedzają ASO regularnie lub takie, które sprowadziły swój pojazd zza granicy. Czy one też dostaną zawiadomienie? Niekoniecznie, ponieważ importer może nie mieć do nich kontaktu. Są też tzw. małe akcje serwisowe, które realizowane są przy okazji wizyty w ASO, m.in. drobne aktualizacje sterowników pracy silnika. W takich sytuacjach często nie zawiadamia się klientów, ponieważ nie mają one wpływu ani na bezpieczeństwo ani na niezawodność samochodu.

Niech twoje auto zawsze będzie "aktualne"
Dlatego też warto co jakiś czas zweryfikować swój pojazd w Autoryzowanej Stacji Obsługi pod tym kątem. Mała akcja naprawcza może przynieść duże korzyści, np. zmniejszenie zużycia paliwa. Pomijając fakt, że samochód zostanie zaktualizowany o najnowsze rozwiązania, nierzadko będzie też umyty czy sprawdzony w innych obszarach. Zawsze do naprawy używa się najwyższej jakości części oryginalnych i są one objęte gwarancją producenta.


Serwis:

Hyundai Korea Motors Kraków
ul. Jasnogórska 6

tel.: 12 662 00 55

Hyundai Korea Motors Warszawa
ul. Krasnobrodzka 5

tel.: 22 510 00 55


Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.

Kraków
Jasnogórska 60

Salon: tel.: (12) 662 00 50
Serwis: tel.: (12) 662 00 55
Części: tel.: (12) 662 00 53

Warszawa
Krasnobrodzka 5

Salon: tel.: (22) 510 00 50
Serwis: tel.: (22) 510 00 55
Części: tel.: (22) 510 00 53