5 lat gwarancji

 

Hyundai przedłuża gwarancję dla ponad miliona samochodów.

W ramach programu Hyundai C A R E przedłużony został okres gwarancji i bezpłatnej usługi Assistance do 31 maja 2020 roku dla wszystkich samochodów zakupionych u Autoryzowanych Dealerów Hyundai w Polsce, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 31 maja 2020 roku. To oznacza, że ponad 1,21 miliona samochodów ze 175 krajów kwalifikuje się do wydłużenia gwarancji w programie Hyundai C A R E.

Program ma na celu wsparcie Klientów Hyundai, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem samochodów ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19. Program Hyundai C A R E da pewność Klientom, że ewentualne ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe i mogące powodować brak możliwości odbycia wizyty serwisowej, nie wpłyną na możliwość skorzystania z gwarancji Hyundai.

Skontaktuj się nami i dowiedz się jakie warunki muszą zostać spełnione, aby gwarancja Twojego Hyundaia, mogła zostać wydłużona.


5 lat gwarancji bez limitu kilometrów.

Dobrze wiedzieć, że w świecie pełnym ograniczeń istnieją pewne rzeczy, których ograniczenia nie dotyczą. Cenisz sobie spokój ducha? Hyundai daje taką możliwość dzięki 5-letniej gwarancji nieograniczonego przebiegu, która jest w standardzie dla każdego nowego samochodu. Kupując nowego Hyundai, zyskujesz coś więcej niż dobry i niezawodny samochód. Otrzymujesz pakiet gwarancyjny, który chroni cię przed nagłymi i nieprzewidzianymi wydatkami. Jesteśmy pewni naszych samochodów nie tylko ze względu na wysoką jakość ich wykonania, ale także ich niezawodność.


Dotyczy wszystkich samochodów Hyundai.

5 lat gwarancji bez limitu kilometrów wyraża nasze zaangażowanie w oferowanie najwyższej jakości i świetnej obsługi. Gwarancja jest dostępna w standardzie, bez dodatkowych opłat, obejmuje całą gamę samochodów Hyundai i jest ważna na terenie Europy. Gwarantujemy całkowitą ochronę Twojego pojazdu przez 5 lat, obejmując między innymi silnik, skrzynię biegów, układ kierowniczy, zawieszenie i układ hamulcowy.


 

5 lat bezpłatnej kontroli stanu technicznego.

Raz w roku użytkownik ma prawo do wykonania w ASO bezpłatnego sprawdzenia pięciu punktów kontrolnych samochodu. Coroczne kontrole mają na celu wyłapanie małych problemów z samochodem zanim przerodzą się w poważne problemy. Kontrole samochodów osobowych dotyczą sprawdzenia poziomu oleju silnikowego, poziomu płynu chłodzącego, stanu i ciśnienia ogumienia, sprawdzenie stanu klocków hamulcowych oraz ocenę stanu nadwozia. Usługa jest wykonywana poza przeglądami wynikającymi z harmonogramu przeglądów okresowych.


 

5 lat gwarancji na lakier.

Każdy Hyundai z 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów jest objęty również 5-letnią gwarancją na lakier.


 

Gwarancja na części i akcesoria.

Hyundai oferuje 2 lata gwarancji na wszystkie oryginalne części zamienne oraz 3 lata na oryginalne akcesoria Hyundai MOBIS.


 

Gwarancja na perforację.

Dbając o Twój spokój ducha, dodaliśmy do naszej gwarancji dla samochodów osobowych 12 letnią ochronę perforacji nadwozia nieograniczoną limitem kilometrów.


 

5 lat Assistance.

Nasze samochody przez okres pięciu lat od zakupu objęte są pakietem Assistance, aby zapewnić Ci pewność i wygodę przy użytkowaniu samochodu nawet w najmniej przewidywanych sytuacjach. Hyundai Assistance to gwarancja profesjonalnej pomocy specjalistów w sytuacji awarii auta lub jego unieruchomienia, wypadku, czy kradzieży. W zależności od sytuacji zapewniamy: próbę naprawienia pojazdu na miejscu, holowanie do najbliższego dealera Hyundaia, pojazd zastępczy, transport pasażerów lub zakwaterowanie. Szczegółowe warunki u dealerów.


8 lat gwarancji na akumulator wysokiego napięcia.


 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie określają wszystkich warunków gwarancji. 5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów dotyczy jedynie tych samochodów Hyundai, które były sprzedane Klientowi końcowemu przez Autoryzowanego Dealera Hyundai na warunkach opisanych w Książce Gwarancyjnej. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Gwarancja zostanie udzielona przy sprzedaży pojazdu, a jej warunki zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym. Gwarancja poza terytorium RP nie dotyczy instalacji LPG, a w przypadku samochodu ograniczona jest do napraw usterek uniemożliwiających kontynuowania podróży lub ze względów bezpieczeństwa. W przypadku, gdy zakup samochodu nastąpił w celu prowadzenia jednej z następujących działalności gospodarczych: taksówka, wypożyczalnia, płatny przewóz osób, gwarancja mechaniczna wynosi 3 lata (36 miesięcy) z limitem 100 000 kilometrów w zależności, co wystąpi wcześniej, podobne ograniczenia dotyczą innych elementów gwarancji. Szczegóły u Autoryzowanych Dealerów Hyundai.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.

Kraków
Jasnogórska 60

Salon: tel.: (12) 662 00 50
Serwis: tel.: (12) 662 00 55
Części: tel.: (12) 662 00 53

Warszawa
Krasnobrodzka 5

Salon: tel.: (22) 510 00 50
Serwis: tel.: (22) 510 00 55
Części: tel.: (22) 510 00 53