Ważne: na naszych stronach stosujemy pliki cookie
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w Swoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Autoryzowany serwis - dlaczego warto!

 

Jeżeli zastanawiają się Państwo nad tym, czy warto korzystać z usług autoryzowanych serwisów, to warto sprawdzić, czy usługi innych warsztatów oferują wszystkie poniższe korzyści:

  1. Fachowa obsługa – to nie pusty slogan reklamowy! Autoryzowane serwisy regularnie inwestują w swoich pracowników wysyłając ich kilka razy w roku na obowiązkowe szkolenia produktowe niedostępne dla warsztatów nieautoryzowanych. Samochody Hyundai są ciągle doskonalone o najnowsze zdobycze techniki, stąd zdobywanie bieżącej wiedzy o tych samochodach jest niezbędne do prawidłowego serwisowania tych samochodów. Co więcej bezpośrednia współpraca z producentem pozwala sprawnie rozwiązywać nawet najtrudniejsze przypadki. Nie bez znaczenia jest też specjalizacja w obsłudze jednej marki samochodów – to doświadczenie, które pozwala sprawnie serwisować i naprawić samochód bez zbędnych eksperymentów.
  2. Profesjonalne narzędzia – autoryzowany serwis jest zaopatrzony w zestaw profesjonalnych narzędzi dedykowanych do obsługi danej marki, często niedostępnych na rynku. To gwarancja, że naprawa zostanie wykonana szybko i bez przypadkowego uszkodzenia innych podzespołów.
  3. Gwarancja na usługę – naprawy zrealizowane są w autoryzowanym serwisie są objęte gwarancją na usługę, a dodatkowo producent udziela gwarancji na części użyte podczas naprawy.
  4. Pewność ceny – Przed startem naprawy każdy samochód przechodzi tzw. ścieżkę diagnostyczną, gdzie ustalany jest zakres czynności. Na tej podstawie odbywa się wycena usług. Podstawą kosztorysu jest ustalony cennik i normy roboczogodzin. Normy są obliczone tak, że doświadczony mechanik jest w stanie zrealizować daną naprawę w stałym czasie. Ewentualne wydłużenie czasu naprawy jest ryzykiem, które ASO bierze na siebie. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną one zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela samochodu.
  5. Komfort i zadowolenie – po oddaniu samochodu do warsztatu nasi Klienci mogą spędzić czas w komfortowej poczekalni. Klientom, którzy w czasie naprawy chcą nadal być mobilni oddajemy do dyspozycji park samochodów zastępczych.
    Po zakończeniu usługi słuchamy głosu naszych klientów. Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie kontaktujemy się telefonicznie, aby zapytać o wrażenia z ostatniej wizyty. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać oczekiwania naszych Klientów.
  6. Oryginalne części – wszystkie naprawy realizujemy wyłącznie przy wykorzystaniu oryginalnych części. Choć czasem części nieoryginalne mogą być tańsze, to nierzadko ich, jakość i trwałość jest zdecydowanie gorsza. Stosując części oryginalne klient ma pewność, że wszystkie podzespoły jego samochodu są trwałe i bezpieczne.
  7. Historia pojazdu – realizowanie usług w autoryzowanych serwisach powoduje, że samochód ma pełną historię napraw i przeglądów. Pomaga to w przyszłości szybciej usunąć potencjalne usterki. Jednak, co ważniejsze każdy samochód z pewną historią serwisową jest towarem bardzo pożądanym na rynku wtórnym. Pełna historia serwisowa znacznie podwyższa wartość samochodu w momencie jego odsprzedaży.
  8. Naprawa wg stałych procedur - Obsługę serwisową zawsze rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej. Celem oględzin jest ustalenie szczegółowego zakresu naprawy, czasu jej realizacji wraz z precyzyjnie określonym terminem odbioru samochodu. Efektem oględzin jest też precyzyjny kosztorys. Nawet, jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela samochodu.
    Oględziny to ważny proces składający się z kontroli wielu elementów

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.

Kraków
Jasnogórska 60

Salon: tel.: (12) 662 00 50
Serwis: tel.: (12) 662 00 55
Części: tel.: (12) 662 00 53

Warszawa
Krasnobrodzka 5

Salon: tel.: (22) 510 00 50
Serwis: tel.: (22) 510 00 55
Części: tel.: (22) 510 00 53